مهر, 1398 بدون نظر کوپلر

 

کوپلر چیست ؟

کوپلر یک نوع ابزار سخت مکانیکی ( قطعه فلزی ) با استقامت بسیار بالا و ابعاد و متریال تعریف شده که جهت اتصال دو آرماتور استفاده می شود به گونه ای که دو آرماتور به حالت یک آرماتور یکپارچه تبدیل می شوند تا در نهایت تا دو آرماتور در محل اتصال عملکردی یکسان داشته باشند. استقامت بسیار بالای کوپلر در تحمل نیرو و فشار های وارده بسیار مورد اهمیت می باشد و تراکم آرماتور ها را کاهش داده و کیفیت اجرای بتن ریزی را مطلوب میسازد.

کوپلر ها را وصله مکانیکی هم می نامند کع روشی نوین و نه چندان جدید در وصله آرماتور ها استفاده از وصله مکانیکی است.

شرکت اتصالات مکانیکی آرمان سازه پدیده اولین دارنده نشان استاندارد اتصالات مکانیکی کوپلر در ایران محصولات است که همواره سعی دارد با تولید کوپلر با کیفیت بالا و متنوع در جهت رفع مشکلات صنعت ساختمان قدم بردارد.شرکت تولیدی آرمان سازه پدیده ازسال۱۳۸۵ فعالیت خود را آغاز نموده و با ایجاد واحد کنترل کیفی و بهره نخستین از متخصصان و کارشناسان و محبوب و اخذ استاندارد ملی ایران و روسیه و تاییدیه از نظام مهندسی  سعی بران دارد که محصولی با کیفیت بالا ارائه دهد.

کلیه ماشین الات صنعتی آرمان سازی پدیده ازطراحی و کیفیت بالایی برخوردار است. در ادامه توضیحاتی از کارهایی که ارمان سازه پدیده انجام میدهد ,رزوه کاری انتهای میلگرد به دو روش مستقیم وآپست انجام میشود درهردو از این روش پرسه رزوه کاری نه به روش براده برداری بلکه به روش کار مکانیکی انجام میگیرد.درنتیجه استحکام محل رزوه  درحد استحکام محل آرماتور در روش مستقیم به اندازه حداقل ۴  میلی متر اور سایزینگ در روش اپست تقویت میشود.

در راستای تضمین کیفیت محصولات است که رزومه کاری بدون کوپلر و فروش کوپلر بدون رزوه کاری امکانپذیر می باشد و بایستی کوپلر تولیدی آزمان ساز پدیده بر روزی زوه ایجاد شده توسط ماشین آلات آزمان ساز پدیده و اپراتور این شرکت صورت گرفته باشد.

 

کوپلر استاندارد

 

استفاده از محصولات متنوع  این مجموعه تولیدی در پروژه ملی و استانی کشور عزیزمان باعث افتخار مجموعه آرمان ساز پدیده شده است.

 

مزایای استفاده از کوپلر

  • یکپارچگی بیشتردر سازه های بتنی
  • تراکم پایینتر میلگرد
  • صرفه جویی در مصرف میلگرد
  • امکان استفاده از سایزهای بزرگتر آرماتور و کاهش ابعاد مقاطع بتنی

کوپلر های استاندارد

کوپلر های استاندارد در قسمت هایی که ۲ آرماتور به هم وصل میشوند و یکی از آرماتور ها میتواند بچرخد استفاده میشود.

کوپلر های تبدیل:

کوپلرهای تبدیل هنگامی بکار برده میشوند که بخواهید دو آرماتور را با قطر های مختلف به هم وصل کنید.

کوپلر های جوشی:

کوپلرهای جوشی هنگامی استفاده میشوند که قرار باشد قطعه بتنی به قطعه فلزی وصل شود. انجام آن نیز به این شکل است که یک طرف کوپلر به قطعه فلزی جوش داده میشود و آن یکی طرف هم جهت رزوه کردن آرماتور ها و متصل کردن آماده است.

کوپلر های پیچی و قفلی

کوپلرهای پیچی و قفلی اغلب برای آرماتورهایی که طولی کم دارند بکار میروند. این کوپلر ها به این صورت هستند که آرماتور رزوه نمیشود و فقط آرماتور درون کوپلر میرود و به وسیله پیچها سفت و قفل میشود.

کوپلرهای فشاری:

کوپلرهای فشاری به صورت غلافی هستند و به وسیله پیچها از بیرون سفت میشوند. این کوپلر ها در برابر نیروهای فشاری مقاومت می کنند و از آرماتور ها حفاظت می نمایند.


آرمان سازه پدیده ,کوپلر , خرید کوپلر , کوپلر استاندارد , فروش کوپلر , تولید کوپلر

برچسب ها

ارسال نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *